CRM

uniCRM – CRM som det bør være

Med uniCRM får du et effektivt CRM-system, som giver dig et overblik over din virksomheds salgsarbejde.

uniCRM er udviklet med brugervenlighed i fokus. Det betyder at du hurtigt kan komme i gang med at bruge det aktivt i din hverdag. På en overskuelig måde samles dine kunder, emner og aktiviteter i samme system. Derudover giver uniCRM også mulighed for automatisk at gemme e-mail korrespondance i systemet. På den måde kan du hurtigt finde din korrespondance med en kunde eller emne.

Der er mulighed for at flere medarbejdere i samme organisation kan oprettes i systemet. På den måde giver det bedre mulighed for, at koordinere hele organisationens salgsarbejde. Man kan se sine kollegaers aftaler, kontakter m.m.

Ved at samle dine ting i uniCRM, hjælper vi dig til aldrig at glemme en aftale igen.

uniCRM er gratis at prøve i 28 dage. Hvis du vælger at bruge uniCRM, herefter koster det en fast lav månedspris pr. bruger.
Med i den månedlige pris er der; daglig backup, fri support samt integration via API.

Du kan læse mere om uniCRM her

Hvis du har spørgsmål vedrørende uniCRM, er du selvfølgelig også altid meget velkommen til at kontakte os.