Corona-update: Vi er her stadig

Kære kunder og samarbejdspartnere

Vi vil bare lige fortælle, at vi her hos Webitall fortsat bemander både telefon og emails i disse Corona-tider. Det betyder at I helt som normalt kan få fat på os mandag til torsdag 08:00-16:00 og fredag 08:00-15:30. Dog kan der forekomme lidt længere ventetid på udførelse af opgaver.

Vi afholder ligeledes fortsat alle møder, dog udelukkende digitalt, enten i form af telefonmøder eller via Skype. Det er derfor også fortsat muligt at sætte møder op med de rare gutter hos Webitall.

Drift på vores forskellige serverplatforme er ikke påvirket af den aktuelle situation, så jeres hjemmesider, webløsninger, emails og lignende kører upåvirkede videre.

Alle kunder og samarbejdspartnere ønskes held og lykke med forretningerne i disse Corona-tider! Lad os gøre hvad vi kan for at opretholde så normal en hverdag som muligt, og derved også holde gang i hjulene på arbejdsmarkedet.

Sociale Medier

☰ Filtrér arbejdsområder

Du skal møde dine kunder, hvor dine kunder er.

Derfor skal du også inddrage sociale medier som en del af jeres online markedsføringsstrategi. Der findes efterhånden en del forskellige sociale medier, og de har alle deres kendetegn, styrker og svagheder. Derfor gælder det også om, at udvælge de rigtige sociale medier til sin online markedsføring.

Man kan benytte sociale medier til flere formål. Dels kan det bruges direkte som salgskanal, men også i forhold til at øge kendskabet til din virksomhed eller som en kommunikationskanal til nuværende samt potentielle kunder.

Fælles for alle de sociale medier er, at du som virksomhed bør have en klar strategi for, hvor og hvordan i inddrager brugen af disse som en del af virksomhedens markedsføringsstrategi.

Har du spørgsmål vedrørende sociale medier? Kontakt os gerne, og få en snak om mulighederne for din virksomhed.
Jakob Lose
Vil du høre mere?
Ta' en snak med Jakob Lose Bliv kontaktet