Husk at minde dine kunder om, at du eksisterer!

Du har brugt en masse kræfter på at finde dine kunder, og få dem til at handle med dig. Så er det da for ærgerligt, at du ikke sørger for at minde dem om, hvorfor de handlede med dig. Det kan endda være, at du har et ekstra produkt på hylden, som de står og mangler. Derfor kan det være en rigtig god ide at sende dine kunder og andre interesserede et nyhedsbrev med en god historie og et godt tilbud.

Vi forhandler forskellige nyhedsbrev-systemer, som kan hjælpe dig med at automatisere udsendelses-processen, således at nyhedsbrevet får et personligt præg. Du kan også selv bestemme hvornår nyhedsbrevet skal sendes. Det kan jo være, at dine kunder helst vil læse dit nyhedsbrev mandag morgen eller fredag eftermiddag, og så er det da der, de skal modtage det. Vi kan ligeledes assistere med at overvåge interaktioner igennem nyhedsbrevet, således at du kan se hvor mange der besøgte hjemmesiden eller købte i din webshop. På den måde kan du hele tiden optimere nyhedsbrevene, således at du får bedst mulig respons på det du sender ud.
Jakob Lose
Vil du høre mere?
Ta' en snak med Jakob Lose Bliv kontaktet